Huisregels

Bij binnenkomst verzoeken wij u om u te melden aan de balie.

U bent altijd zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van eventuele wijzigingen aan ons (bijvoorbeeld een verandering van zorgverzekeraar, adres of telefoonnummer). Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van het niet of niet tijdig doorgeven van wijzigingen.

Wij verzoeken u om ons bij elke behandeling te informeren over uw medische gegevens zoals medicijngebruik, hart- en vaatziekten, cholesterol, infecties, zwangerschap, etc. Dit is zowel in uw belang als het onze.

We streven ernaar iedereen op tijd te behandelen. We willen iedereen goed behandelen en dat houdt in dat een behandeling wel eens langer duurt dan verwacht. Als u heeft moeten wachten zullen we ook voor u de tijd nemen die nodig is. Als u geen tijd heeft om te wachten kunt u desgewenst een nieuwe afspraak maken.

Wij werken in onze praktijk uitsluitend met behandelingen volgens afspraak en zonder (open) spreekuren. Dit betekent dat het overbodig is om zonder afspraak langs te komen met de bedoeling direct behandeld te worden. Een afspraak maken kunt u aan de balie of door telefonisch contact met ons opnemen. Het annuleren van een afspraak kunt u zowel aan de balie, telefonisch maar ook per mail doen. Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of zelfs moet worden geannuleerd wegens het hierdoor ontstane tijdgebrek.

Waak zelf over uw eigendommen. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van uw eigendommen. U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.